به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره پژواک رادیو، بهروز رضوی نژاد داور بخش مستمر سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک گفت: برای سومین سال متوالی است که داوری جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک را به عهده دارم. در این دوره داور بخش مستمر هستم. از آثاری که شنیدم پیشرفت کاملا مشهود بود؛ چه به لحاظ ساختاری و چه از نظر محتوا، شاهد پیشرفت چشمگیر بودیم. مشکلاتی که قبلا بود، الان خیلی مشهود نیست.
وی در ادامه صحبت، حضور برنامه سازان در کلاس های آموزشی را مثمرثمر دانست و افزود: یکی از دلایلی که منجر به پیشرفت برنامه سازان در ساخت مستند شده، می توان به برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی اشاره کرد. چون یکی از اهداف این جشنواره آموزش به فراگیران است تا در ساخت مستند گام های موثری بردارند.
رضوی نژاد در پاسخ به این پرسش که کیفیت آثار ارسالی چگونه بود، گفت: نسبت به گذشته آثار ارتقا خوبی داشته و از همه لحاظ پیشرفت حاصل شده است.
داور بخش مستمر جشنواره رادیویی پژواک با تاکید بر اینکه شاهد ساختارهای متنوع بسیاری در کارها بودیم، افزود: در این دوره از جشنواره ساختارهای متنوع و استفاده از روایت به شکل صحیح، توجه من را جلب کرد. در داوری بیشتر به ساختار و سپس به پژوهش توجه داشتم، چون پژوهش نقش به سزایی دارد و می تواند در ساختار کمک زیادی به برنامه ساز داشته باشد.
وی با اشاره به ویژگی های یکی از مستندهای که در این دوره شنیده، افزود: برای کار مستند باید ارزش قائل شد و هزینه کرد. یکی از برنامه سازان برای ساخت مستندش به هند سفر کرده بود، چون هزینه زیادی کرده دلیل بر برنده شدن نیست. یعنی ما در داوری همه موارد را مورد توجه قرار دادیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: